Spilt Milk / Eb Gondolat

2010.06.11. 13:33

A Bloodflowers-korszak egy ki nem adott, ám letölthető dala, ami végül nem került fel egy kislemezre sem. Már a dal legelején kiderül, hogy ennek egyszerű oka van: egy kifejezetten könnyed hangszerelésű, már-már slágeres dalról van szó, amelyeknek a kilencvenes évek óta az a sorsa, hogy B oldalra kerüljenek, vagy még oda sem. Nem igazán lehet tudni, hogy miért nem került fel egy hanghordozóra sem ez a dal, mert egy határozottan kellemes hallgatnivalóról van szó. Noha gitáralapú, azért belecsempészték a kilencvenes évek végi elektronikát, amely - mint kiderült - nem igazán illett a Cure-hangulathoz. A szöveg is kifejezetten jó, őszinte szembenézés egy szakadék felé tartó élettel. Kellemes színfolt a depressziós Bloodlflowers-érában. 7/10

---------------------------------------------------------------------------------------

I don't think I ever know if I ever really want it
Could be why I’m never sure if I ever really got it
And I guess it's maybe easier not to think too much about it...

A house a car a family and friends
Yeah all it means to justify the ends

But sometimes... I wonder... In the back of my mind
Sometimes... I wonder... If I’m wasting all my time
Sometimes... I wonder... If I’m putting off my real life...
What I could've done
Where I could've been
When I should've gone
Why I should've seen
Who I would've loved
How I would've dreamed
And if it's always
Always too late...

I don't think I ever know that I ever really need it
Could be why I’m never sure that I ever really feel it
And I think it's maybe easier to guess I really mean it...

A house! A car! A family and friends!
Yeah all it means to justify the ends

But sometimes... I wonder...
A girl! A smile! A holiday and sex!
Yeah all it takes to make sense of the rest
But sometimes... I wonder... In the back of my mind
Sometimes... I wonder... If I’m killing all my time
Sometimes... I wonder... If I’m giving up my real life...
What I could've done
Where I could've been
When I should've gone
Why I should've seen
Who I would've loved
How I would've dreamed
And if it's always
Always too late...

And every day that I let slide
Is one day more I never try
To break the world
To make my fate
And with every day that I let go
It's one day less I ever know
If it's always
Always too late...

Nem hiszem, hogy valaha is megismerem, ha igazán akarom majd,
Soha nem is vagyok benne igazán biztos, hogy tényleg értem,
És azt gondolom, talán könnyebb nem túl sokat gondolkodni ezeken...

A házon, az autón, a családon, a barátokon,
Mindaz, amit ezek jelentenek, csak igazolják a végüket

De néha... Kíváncsi vagyok... A hátsó gondolataim között...
Néha... Kíváncsi vagyok... Ha elvesztem minden időmet,
Néha... Kíváncsi vagyok... Ha eldobom az igazi életemet...
Mit tudtam volna tenni
Hol lehettem volna
Amikor el kellett volna tűnnöm,
Miért kellett volna látnom
Akit szerethettem volna
Ahogy álmodhattam volna
És ha mindig
Mindig túl késő...

Nem hiszem, hogy valaha is megismerem, ha igazán szükségem lesz majd rá
Soha nem is vagyok benne igazán biztos, hogy tényleg átérzem
És azt gondolom, talán könnyebb azt hinni, hogy ez tényleg azt jelenti...

A ház! Az autó! A család és a barátok!
Mindazt, amit ezek jelentenek, csak igazolják a végüket

De néha... Kíváncsi vagyok...
Egy lány! Egy mosoly! Egy vakáció és szex!
Mindaz, amit ezek adnak, az a pihenés érzete   
De néha... Kíváncsi vagyok... A hátsó gondolataim között...
Néha... Kíváncsi vagyok... Ha elpocsékolom minden időmet,
Néha... Kíváncsi vagyok... Ha feladom az igazi életemet...
Mit tudtam volna tenni
Hol lehettem volna
Amikor el kellett volna tűnnöm,
Miért kellett volna látnom
Akit szerethettem volna
Ahogy álmodhattam volna
És ha mindig
Mindig túl késő...

És minden nap, amit hagyok elsiklani
Olyan nap lesz, amikor soha nem próbálom
Összetörni a világot,
Irányítani a sorsomat,
És minden nap, amit hagyok elmúlni,
Olyan nap lesz, amikor egyre kevésbé fogom tudni,
Ha mindig
Mindig túl késő...

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr271895698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása