A The End Of The World kislemez egyik B oldalas száma. In medias res kezdődik, mint oly sok dal a kétezres években: Robert éles hangon szinte kántálja a dal sorait, és a "beautiful" szót nagyon idegesítően tartja ki hosszú ideig. A háttérben meglehetősen szürke, lassú tempójú, kissé tanácstalannak ható hangszerelés hallható: Jason néha nagyon komoly, ám funkciótlannak tűnő dobpergetésekbe bonyolódik, Simon basszusa egyszerű, mint a faék, Perry gitárja és Roger szintije pedig szinte fel se tűnik. Igazi újkori B oldalas dal (kicsit a Without You-ra emlékeztet), nem könnyű végighallgatni, és még a mostani véleményes lemezekről is kilóg. Ezeket a dalokat elhallgatva elgondolkodik az ember, hogy nem lenne jobb, ha Robert inkább suttogna, és motyogna, mint mondjuk a Disintegration-ön? 3/10

--------------------------------------------------------------------------------------

I've been waiting for the lies to end
Holding for the bad to go
I've been hanging for the ugliness to change
Waiting for a world too true
Holding for a world too good
Hanging for a world too beautiful...

Wishing for a girl too true
Hoping for a girl too good
Hungry for a girl too beautiful...

"All I say is a lie" she sighs "nothing I say is true
And all I do is bad" she cries "nothing I do is good
And yeah all I am is ugly
Nothing I am is beautiful at all...
I don't get this world"

Oh I don't get this girl...

"So look... And you won't see it
Listen... And you won't hear it
Reach out... And you won't hold it...
You can't know it
But you can free it
You can't name it
But you can be it... "

I've been waiting for the lies to end
Holding for the bad to go
I've been hanging for the ugliness to change
Waiting for a world too true
Holding for a world too good
Hanging for a world too beautiful...

Wishing for a girl like you
Hoping for a girl like you
Hungry for a girl like you...

No not 'like' you...
You

Vártam, hogy véget érjenek a hazugságok,
Kitartottam, hogy elmúljon a rossz,
Kapaszkodtam, hogy a rondaság megváltozzék,
Várakoztam egy túl igaz világra,
Kitartottam egy túl jó világért,
Kapaszkodtam egy túl gyönyörű világba...

Vágytam egy túlzottan is igaz lányra,
Reménykedtem egy túlzottan is jó lányra
Éheztem egy túlzottan is gyönyörű világra...

"Minden szavam hazugság" - sóhajtja a lány
"Semmi sem igaz, amit mondok
És minden cselekedetem rossz" - sírja a lány
"Semmi sem jó, amit csinálok
És igen, minden ronda rajtam
Egyáltalán semmi nem gyönyörű rajtam,
Nem értem ezt a világot..."

Ó, én meg nem értem ezt a lányt...

"Nézd... És nem fogod látni,
Hallgasd... és nem fogod hallani,
Nyúlj érte... és nem fogod megfogni,
Nem ismerheted,
De kiszabadíthatod,
Nem nevezheted meg,
De azzá válhatsz..."

Vártam, hogy véget érjenek a hazugságok,
Kitartottam, hogy elmúljon a rossz,
Kapaszkodtam, hogy a rondaság megváltozzék,
Várakoztam egy túl igaz világra,
Kitartottam egy túl jó világért,
Kapaszkodtam egy túl gyönyörű világba...

Vágytam egy olyan lányra, mint te
Reménykedtem egy olyan lányban, mint te,
Éheztem egy olyan lányra, mint te

Nem is "olyanra, mint" Te,
Hanem pont rád...

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr411719081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nadinluca 2010.04.22. 18:15:28

hello
szerintem pont jason dobpergetései dobják fel a dalt. ha csak egyszer-kétszer csinálná tényleg oda nem ilő lenne, de így egész jól viszi az alapot. ennélkül kicsit tényleg unalmas lenne a dal.

kófic 2010.04.26. 11:27:02

igen már én is akartam irni hogy bár nem ismertem a dalt elötte kivételesen Jason jól eltalálta az alapot - na ilyet is ritkán mondok - és egész a hátán viszi a dalt.. sajnos itt épp az ének az ami igazán felejthető
süti beállítások módosítása