A Friday I'm In Love egyik kislemezes dala, a Join The Dots harmadik CD-jén a negyedik szám. Egy másodpercnyi gitárhangolás után azonnal indul egy kifejezetten tempós, atmoszférikus dal, remek dobokkal, emlékezetes gitárral, egyszerű basszussal, és Robert ezúttal kevésbé fülbemászó énekével. Ezzel együtt ez a szám - akárcsak a Wish korszak többi B oldalasa - kifejezetten slágeres. A csúcspont a két szólamban énekelt refrén. A szöveg egyszerű, és húsbavágóan őszinte: ezeknél a B oldalasoknál az őszinteség volt Robert egyik fő célja, és elmondása szerint sírva énekelte fel a dalt. Noha a Scared As You nem annyira zseniális, mint a többi Wish B-oldalas, de még így is könnyedén sláger lehetett az együttes valamelyik szerencsésebb koncepciójú korszakában. 7/10

--------------------------------------------------------------------------------------

You know those things I said
All those things that made you cry
I didn't really mean that stuff
I didn't really mean that stuff
All I ever really mean
When I scream and shout the way I do
Is I don't know
I really don't
I'm just the same as you

You know those things I said
All those things that made you
Run away from me
I didn't mean a word
I didn't really mean I don't believe
All I ever really mean
When I rant and rave the way I do
Is I'm scared
I'm scared
I'm just as scared as you

And sometimes it's so hard
Not to just throw it all away
Sometimes it's so hard
Not to just throw it all away
Like all those things I said
All those things that made you cry
I didn't really mean that stuff
I didn't really mean to say goodbye

You know those things I said
All those things that made you
Run away from me
I didn't mean a word
I didn't really mean I don't believe
All I ever really mean
When I scream and shout the way I do
Is I'm scared
I'm scared
I'm just as scared as you

Tudod, azokat a dolgokat, amiket mondtam,
 - Azokat a dolgokat, amik miatt sírtál -
Tényleg nem gondoltam komolyan,
Tényleg nem gondoltam komolyan,
Mindaz, amit valójában gondolok,
Amikor sikítok és üvöltök,
Abban nem vagyok biztos,
Tényleg nem,
Pont olyan vagyok, mint te.

Tudod, azokat a dolgokat, amiket mondtam
 - Azokat a dolgokat, amelyek miatt
Elmenekültél tőlem -
Egy szót se gondoltam komolyan
Tényleg nem gondoltam komolyan, hogy nem hiszek,
Mindaz, amire valójában gondolok
Hogy mikor fecsegek és félrebeszélek,
Csak annyi, hogy félek,
Félek,
Pont úgy félek, mint te.

És néha annyira nehéz
Nem félredobni az egészet,
Néha annyira nehéz
Nem félredobni az egészet,
Például azokat a dolgokat, amiket mondtam,
Azokat a dolgokat, amik miatt sírtál,
Tényleg nem gondoltam komolyan,
Tényleg nem gondoltam arra, hogy búcsút intsek...

Tudod, azokat a dolgokat, amiket mondtam
 - Azokat a dolgokat, amelyek miatt
Elmenekültél tőlem -
Egy szót se gondoltam komolyan
Tényleg nem gondoltam komolyan, hogy nem hiszek,
Mindaz, amire valójában gondolok
Amikor sikítok és üvöltök,
csak annyi, hogy félek,
Félek,
Pont úgy félek, mint te.

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr281745371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása