A The 13th kislemez egyik B oldalas dala, a Join The Dots harmadik CD-jén a tizenharmadik dal. A The Big Hand-hoz hasonlóan ez is a felvételi periódus korai szakaszában készült el, a furcsa, átalakuló, kissé mélyponton lévő Cure egyik bizonytalan útkeresése ez a dal. Jellemző, hogy ebben a dalban Robert játssza a basszust, és egy Louis Pavlou nevű úriember ül a doboknál! A kifejezetten hosszú dalon nagyon érződik ez a bizonytalanság; noha remek az alapanyag (mormogó, levert basszusokon egy sivár, vonósokkal tarkított középtempójú alkotás, feltűnően jó, önmarcangoló szövegekkel), mégis valahogy felemás az élmény; az arányérzékkel nagy bajok vannak, a dalból legalább két percet szívfájdalom nélkül el lehetett volna hagyni, és a vonósok is bántóan a háttérbe húzódnak, pedig nagyon könnyen megmenthették volna az így unalomba fulladó alkotást. A szöveg túlzás nélkül húsbavágó, főleg a teljesen önmegadó, fásult lezárás, ám az elszabott dal miatt ez sem igazán tud kiteljesedni (tegyük hozzá, hogy Robert nem írt éppen fülbemászó szöveget a dalhoz). Smith végül a japán kiadású Wild Mood Swings-re rátette ezt a dalt, amiről jó alaposan ki is lóg szürkesége, fáradtsága miatt. 5/10

--------------------------------------------------------------------------------------

All he needs is everyone I’ve been
And all she needs is everywhere I’ve seen
All they need
Anything I’ve touched
And all you need is everything I’ve loved
Everything I’ve heard everything I’ve learned
Everything I’ve tried everything I’ve held
Everything I’ve felt everything I’ve lost
Everything I’ve cried
Until my whole head shrieks with grinding my teeth
Struggling to find a single word I can keep
Any kind of truth
Any kind of hope
Oh just any kind of word that doesn't make me choke

But I keep saying I will and I won't
I keep saying I do and I don't
I keep saying I feel
But there is nothing to feel
Just a strange kind of nothing where it used to be me...
It used to be me

All he needs from me is everyone I’ve ever missed
And all she needs from me
Everyone I’ve ever kissed
All they need from me
Anything I’ve ever sung
Yeah and all you need from me is everything I’ve ever said
Everything I’ve ever done everything I’ve ever made
Everything I’ve ever prayed everything I’ve ever believed
Everything I’ve ever touched everything I’ve ever loved
Everything I’ve ever thought everything I’ve ever dreamed
Until my whole head screams with grinding my teeth
Desperate to find a single word I can keep
Any kind of faith
Any kind of fix
Oh just any kind of word that doesn't make me sick

And I keep saying I will but I won't
I keep saying I do but I don't
And I keep saying I feel
But there is nothing to feel
Just this strange kind of nothing where it used to be me...

Anything and everything
All that you need
Get it for free
Anything and everything
All that you need
Get it from me

Get it from me
Get it from me
Get it from me

Minden, amire a fiúnak szüksége van, az ami én voltam valaha,
Minden, amire a lánynak szüksége van, az amit én láttam idáig
Minden, amire szükségük van,
Bármi, amit megérintettem,
És minden, amire neked szükséged van, az minden, amit én szerettem,
Minden, amit hallottam, minden, amit tanultam,
Minden, amit kipróbáltam, minden, amit fogtam,
Minden, amit éreztem, minden, amig elvesztettem,
Minden, amit elsirattam,
Amíg az egész fejem sivít a fogam csikorgásától,
Mert küzdök, hogy találjak egyetlen szót, amit megtarthatok,
Bármiféle igazságot,
Bármiféle reményt,
Vagy bármiféle szót, amitől nem fulladok meg,

De mindig azt mondom, hogy meg fogom tenni, de mégsem teszem,
Mindig mindom, hogy megteszem, de mégsem teszem,
Mindig mondom, hogy érzem,
De nincs már mit érezni,
Csak egy különös üresség van ott, ahol én voltam valaha,
Én voltam valaha...

Minden, amire szüksége van a fiúnak tőlem, az mindenki, aki hiányzott nekem,
És minden, amire szüksége van a lánynak tőlem,
Mindenki, akit valaha is csókoltam,
Minden vágyuk tpken
Bármi, amit valah is énekeltem,
Igen, és neked is minden vágyad tőlem minden, amit valaha kimondtam,
Minden, amit valaha is csináltam, minden, amit valaha is alkottam,
Minden, amit valaha is imádkoztam, minden, amit valaha is hittem,
Minden, amit valaha is megérintettem, minden, amit valaha is szerettem,
Minden, amit valaha is gondoltam, minden, amit valaha is álmodtam,
Amíg a fejem üvölt a fogam csikorgásától,
Reménytelenül keresek egyetlen szót, amit megtarthatok,
Bármiféle hitet,
Bármiféle bizonyosságot,
Vagy bármiféle szót, ami nem tesz beteggé...

És mindig azt mondom, hogy meg fogom tenni, de mégsem teszem,
Mindig mindom, hogy megteszem, de mégsem teszem,
Mindig mondom, hogy érzem,
De nincs már mit érezni,
Csak egy különös üresség van ott, ahol én voltam valaha,

Mindent a világon,
Amire szükséged van,
Megkapod ingyen
Mindent a világon,
Amire szükséged van,
Megkapod tőlem

Megkapod tőlem
Megkapod tőlem
Megkapod tőlem...

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr961857396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bangor 2014.01.16. 08:52:29

Helló!

Nem értek egyet a kritikáddal, szerintem az egyik legütősebb szám, nekem az egyik kedvencem.
süti beállítások módosítása