A High kislemez másik B oldalas dala a Play mellett, a Join The Dots harmadik lemezének nyitódala. Ez a dal is magasan veri az A oldalas párját. Igazi Wish B oldalas hangulat. Ködös, bánatos, nagyívű alkotás, amit hallva valóban egy alkonyati kertben érezhetjük magunkat. Visszhangosított Robert ének (és helyenként hangszerelés), középtempó, egymást gyönyörűen kiegészítő gitár és szintetizátor. Gyönyörű, költői szöveg, a természetre (Istenre?) való rácsodálkozás. Sláger lehetett volna ebből a dalból, de még lemezre sem fért fel. Koncerteken soha nem játszották, egészen addig, amíg a Cure történelmének egyik legcsodálatosabb ajándékaként el nem kezdték játszani a 2016-os turnén. 9,5/10

--------------------------------------------------------------------------------------

I lift my lips from kissing you
To kiss the sky
Cloud soft and blue
And slow the sun melts down
Into your golden words for me

I lift my hands from touching you
To touch the wind that whispers through
This twilight garden
Turns into a world
Where dreams are real

No-one will ever take your place
I am lost in you
No-one will ever take your place
So in love with you

I lift my eyes from watching you
To watch the star rise shine onto
Your dreaming face and dreaming smile
You're dreaming worlds for me

No-one will ever take your place
I am lost in you
No-one will ever take your place
So in love with you

I lift my lips from kissing you
And kiss the sky wide deepest blue
And slow the moon swims up
Into your golden words for me

No-one will ever take your place
I am lost in you
No-one will ever take your place
So in love with you

A csókunk után felemelem az ajkaimat
Hogy megcsókoljam
A felhős, lágy és kék eget is
És a Nap lassan beleolvad
Az arany szavakba, amiket mondasz nekem...

Az érintésed után felemelem a kezeimet,
Hogy megérintsem a szelet is, ami átsuttog
Ezen az alkonyati kerten
És olyan világot varázsol,
Ahol az álmok valódiak.

Soha senki nem fogja átvenni a helyedet,
Elvesztem benned,
Soha senki nem fogja átvenni a helyedet,
Szerelmes vagyok beléd.

Nézlek, majd utána felemelem a szemeimet,
Hogy lássam az emelkedő csillagok ragyogását
Az álmodó arcodon és az álmodó mosolyodon,
Világokat álmodsz nekem.

Soha senki nem fogja átvenni a helyedet,
Elvesztem benned,
Soha senki nem fogja átvenni a helyedet,
Szerelmes vagyok beléd.

A csókunk után felemelem az ajkaimat
Hogy megcsókoljam a széles, mélykék eget is,
Ahogy a Hold beleúszik
Az arany szavakba, amiket mondasz nekem...

Soha senki nem fogja átvenni a helyedet,
Elvesztem benned,
Soha senki nem fogja átvenni a helyedet,
Szerelmes vagyok beléd.

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr281548337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kófic 2009.12.03. 09:47:23

vártam már ezt a dalt hogy kikerüljön, és majd jól elmondom mennyire de mennyire szeretem... általában ilyenkor mindig az az első h berakom a számokat és újra meghallgatom őket és most itt ülök,nem tudok szólni, és a borsódzik mindenem... Egyike a leggyönyörűbb Cure szövegeknek, és legjobban hangszerelt számoknak.. a sok visszhangos távoli csengő bongó szólamok egyetlen tökéletes dallammá álnak össze (amitől nekem egy naon kicsit Depeche utánérzetem támad) egyszerűen tökéletes... és megint rájövök hogy mennyi minden lemaradt a Wishről... pedig a világ legjobb albuma lehetett vna... kár... nagyon kár érte.. s főleg h soha nem fogom élőbe hallani...:(

closedown 2009.12.04. 10:54:04

Ez a dal bennem is leírhatatlanul álomszerű fantasztikus és gyönyörű érzéseket kelt. Volt olyan nap az életemben, amikor egymás után 5-6-szor képes voltam meghallgatni, reggel is és délután is. Egy időben teljesen a rabjává váltam. Bűn volt B-oldalra nyomni. Csodálatos dal.

Koós István 2012.06.07. 12:08:01

Tényleg nagyszerű ez a szám, teljesen magával ragadja az embert, és tényleg jobb, mint a High!

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2016.05.12. 23:24:24

@kófic: soha ne mondd, hogy soha! A Cure most, 2016-ban játssza a dalt! :)
süti beállítások módosítása