Fake / Kamu

2009.11.30. 09:36

A The End Of The World kislemez egyik B oldalas száma. Furcsa címe talán egy fricska volt a letöltőknek, hiszen a nem valós felvételeket is ezzel a szóval szokták jelölni az internetes szlengben... Szintis indulás után egy meglepően slágeres alkotás kerekedik ki a dalból, igazodva abba a Cure utolsó éveibe illő trendbe, hogy az épkézláb dalokat Robert a B oldalra pakolja... A billentyűsök mellett a gitár is kifejezetten hódító, a basszu itt kevésbé emlékezetes. A szöveg nyers, kiábrándult, és húsbavágóan őszinte. Sajnálatos, hogy - ahogy a többi 2004-es B oldalas esetében is történt - ezt a dalt sem igazán dolgozták ki, ezért még CD-ről is kifejezetten rosszul szól. Nagy kár, mert az utóbbi évek egyik legjobb daláról van szó. 8/10

----------------------------------------------------------------------------------------

I can't fly
I never really could
I don't feel you ever understood at all
No I can't fly
I never really could
I just throw my arms out as I fall...

Always say you know me
But you don't know at all
Only want to hold me
But i'm not here to hold
Always say you know me
But you don't know at all
Only want to show me
But I’m not yours to show
Oh no...

I don't dream
I never really did
Don't believe you ever took this in too good
No I don't dream
I never really did
I just wake and make up as I should...

No... I don't dream
No... I don't dream
No... I don't dream...

Oh I won't see
I never really would
I don't sense you ever realized it right
No I won't see
I never really would
I just roll my eyes up out of sight...

Always say you know me
But you don't know at all
Only want to hold me
But i'm not here to hold
Always say you know me
But you don't know at all
Only want to show me
But I'm not yours to show
Oh no...

I can't ever come back if I never go
I don't ever explain if I never know
I won't ever take it if I never give

And if I never live...

Nem tudok repülni,
Igazából soha nem is tudtam,
De nem érzem úgy, hogy ez valaha is megértetted volna,
Pedig nem, nem tudok repülni,
Igazából soha nem is tudtam,
Csak kitárom a karjaimat, ahogy zuhanok...

Mindig azt mondod, hogy ismersz,
Pedig egyáltalán nem ismersz,
Mindig csak meg akarsz tartani,
De én már nem vagyok itt, hogy tartogass
Mindig azt mondod, hogy ismersz,
Pedig egyáltalán nem ismersz,
Mindig csak meg akarsz mutatni engem,
De nem vagyok a tiéd, hogy mutogass
Azt már nem...

Nem álmodom,
Igazából soha nem is tettem,
Nem hiszem, hogy ezt valaha is igazán felfogtad volna
Nem, én nem álmodom,
Igazából soha nem is tettem,
Én csak felébredem és tudom, ahogy csinálom...

Nem... én nem álmodom
Nem... én nem álmodom
Nem... én nem álmodom

Nem akarok látni,
Igazából soha nem is akartam
Nem érzem úgy, hogy ezt igazán realizáltad volna magadban,
Nem akarok látni,
Igazából soha nem is akartam,
Csak beburkolom a szememet, hogy ne legyen látható...

Mindig azt mondod, hogy ismersz,
Pedig egyáltalán nem ismersz,
Mindig csak meg akarsz tartani,
De én már nem vagyok itt, hogy tartogass
Mindig azt mondod, hogy ismersz,
Pedig egyáltalán nem ismersz,
Mindig csak meg akarsz mutatni engem,
De nem vagyok a tiéd, hogy mutogass
Azt már nem...

Nem tudok visszajönni, ha soha nem megyek el,
Nem tudok magyarázni, ha soha nem tudok semmit,
Nem tudok kapni, ha soha nem adtam

És ha soha nem éltem...

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr841498406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

closedown' 2011.09.01. 13:46:58

Gyöngyszem a Bloodflowers utáni korszak alkotásaiból.
süti beállítások módosítása