Inbetween Days / Köztes napok

2009.09.28. 08:58

Hétfő reggelre egy vitalitástól kicsattanó dal dukál! Az Inbetween Days a The Head On The Door lemez első száma. Egy a legjobb értelemben véve ezerszínű poplemez harsány, felszabadító nyitánya. Élettel teli dobok, határozott akusztikus gitár használat, és hódító, dúdolnivaló szintiszólam jellemzi a számot. A szövegben azért persze ott bújkál a melankólia, ráadásul a refrén szövege meglehetősen nyakatekert. Az együttes egyik legnagyobb slágere és koncertkedvence a dal, nagyon kevés koncert programjából maradt eddig ki, és mind a négy magyarországi koncerten felcsendült. Ragyogó szám, szinte tavasz lesz tőle! 9,5/10

--------------------------------------------------------------------------------------

Yesterday I got so old
I felt like I could die
Yesterday I got so old
It made me want to cry
Go on go on
Just walk away
Go on go on
Your choice is made
Go on go on
And disappear
Go on go on
Away from here

And I know I was wrong
When I said it was true
That it couldn't be me and be her
Inbetween without you
Without you

Yesterday I got so scared
I shivered like a child
Yesterday away from you
It froze me deep inside
Come back come back
Don't walk away
Come back come back
Come back today
Come back come back
Why can't you see?
Come back come back
Come back to me

And I know I was wrong
When I said it was true
That it couldn't be me and be her
Inbetween without you
Without you

Tegnap úgy megöregedtem,
Hogy úgy éreztem, meg tudnék halni,
Tegnap olyan öreg voltam,
Hogy sírni tudtam volna,
Gyerünk, gyerünk!
Csak lépj tovább!
Gyerünk, gyerünk!
Már döntöttél!
Gyerünk, gyerünk!
És tűnj el,
Gyerünk, gyerünk!
Tűnj el innen!

És tudom, hogy tévedtem
Mikor azt mondtam, hogy igaz volt,
Hogy ez az egész nem lehetséges köztem és közte
Nélküled
Nélküled

Tegnap annyira megijedtem
Reszkettem, mint egy gyerek,
Tegnap távol voltam tőled,
És ez megdermesztett legbelül,
Gyere vissza, gyere vissza,
Ne lépj tovább,
Gyere vissza, gyere vissza,
Gyere vissza ma!
Gyere vissza, gyere vissza,
Miért nem érted?
Gyere vissza, gyere vissza,
Gyere vissza hozzám!

És tudom, hogy tévedtem,
Mikor azt mondtam, hogy igaz volt,
Hogy ez az egész nem lehetséges köztem és közte
Nélküled
Nélküled

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr71406136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása