A The Cure album nyolcadik száma. Kifejezetten élvezetesen indul Jason popos dobjátékával, Roger régieskedő, de kellemes szintihangzásával Simon mormogó basszusjátékával és Robert dudorászásával, ám aztán sajnos Robert "énekelni" kezd, és ez tipikusan az a dal, ahol ezzel sikerül is tönkrevágnia az alkotást. A "to me at all" körüli rész bántóan idézi az Erasure: Little Respect című dalát, és az "I am so in deep with you" résznél pedig szinte menekülnénk a hangfalból ránktörő éles hangtól. Nagy kár ezért a dalért, mert - noha kifejezetten rövid - mégis sikerült egy egész kellemes, slágeres alapot összehozni; ezúttal tehát pont Robert az, aki nem igazán ért fel a feladathoz, sem ének, sem pedig dalszöveg-szempontból. Mindössze hétszer játszották 2004-ben, és nem valószínű, hogy többször fogják. És ezt a rosszkedvű ítélkezésemet az együttes felülírta, mert a 2016-os "játsszunk el mindent"-turnén két alkalommal elővették ezt a dalt is. 4,5/10

---------------------------------------------------------------------------------------

I don't know what's going on
I am so up close to you
I don't know what's going on

I don't know what's going on
I am so confused by you
I don't know what's going on

No don't say anymore
To me at all
To me at all
No don't say more
To me at all
To me at all

I am so in love with you...
With you... With you...
I am so in love with you...
With you... With you...

I don't know what's going on
I am so in deep with you
I don't know what's going on

I don't know what's going on
I am so disturbed by you
I don't know what's going on

No don't say anymore
To me at all
To me at all
No don't say more
To me at all
To me at all

I am so in love with...
You!

Nem tudom, mi történik,
Olyan nagyon közel vagyok hozzád
Nem tudom, mi történik

Nem tudom, mi történik
Annyira összezavarsz,
Nem tudom, mi történik

Ne mondj semmit
Nekem soha többé
Nekem soha többé
No don't say more
To me at all
To me at all

Annyira szerelmes vagyok beléd
Beléd... beléd...
Annyira szerelmes vagyok beléd
Beléd... beléd...

Nem tudom, mi történik
Olyan mélyen vagyok veled,
Nem tudom, mi történik

Nem tudom, mi történik
Annyira zavarba hozol
Nem tudom, mi történik

Ne mondj semmit
Nekem soha többé
Nekem soha többé
No don't say more
To me at all
To me at all

Annyira szerelmes vagyok
Beléd!

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr151658447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása