A COGASM nevű projekt dala, amelyben Robert mellett Jason, és Reeves Gabrels található. A projekt mindössze egyetlen dal erejéig állt össze, az Orgazmo (Spermafiókák) című filmhez készítettek dalt, nagyjából az ugyancsak külsősökkel elkészített Wrong Number elkészítésének időszakában. Az A Sign From God elektronikus alapú dal, amelyet bővérű gitárokkal dúsítottak, de van itt szkreccselés, furulyaszóló, női és férfilihegés és torzított Robert-ének. Mintha a Garbage aktuális hangzását próbálta volna belőni ez a félig elektronikus, félig gitáros formáció. A nem igazán fülbemászó, viszont kissé idegesítő hangzású dal aztán különösebb nyom nélkül ér véget, így az A Sign From God-ot elkönyvelhetjük Robert elektronikával való próbálkozásának egyik újabb nem igazán meggyőző produktumának. 5/10

----------------------------------------------------------------------------------------

You know I’m sorry if you misunderstood
But your confusion is a bit overdone
I was only in to do it good
I was only in to have some fun
I went out of my way to get this bad
And you still don't get how far
But now I’m back! I’m new!
And it's a wonderful thing
But you still don t get how things are...

Not superstition – I’m talking hideous kinky
No not religion – I’m talking serious OOBE
Not science fiction – I’m talking horrible freaky
Yeah all the stuff you don’t believe in
Well that stuff is for real

Got myself a change of life
Got myself a change of style
Got myself a new direction
Got myself a reason why
I just fell right out of my face one day
And I took it as a sign from God
And now I'm feeling good
And I'm moving up
And I've got to do it now

Yeah I’m sorry if you misunderstood
But your condition is a touch overplayed
I was only in to do it good
I was only in to get it made
I went way out of my way to get this bad
And you still don’t get how far
And now I’m back! I’m new!
And it's a wonderful thing
But you still don’t get how things are...

Not superstition – I’m talking hideous kinky
No not religion – I’m talking serious OOBE
Not science fiction – I’m talking horrible freaky
Yeah all the stuff you don’t imagine
Well it s happening to me

Got myself a change of life
Got myself a change of style
Got myself a new direction
Got myself a reason why
I just fell right out of my face one day
And I took it as a sign from God...

Tudod, sajnálom, ha félreértésben vagy,
De az összezavarodottságod egy kicsit túl művi,
Én csak azért voltam bent, hogy jól csináljam,
Én csak azért voltam bent, hogy jól érezzük magunkat,
Kitértem az utamból, hogy rosszat tegyek,
És te még nem is tudod, hogy mennyire messze jártam,
De most visszatértem! Új vagyok!
És ez egy gyönyörű dolog,
De még mindig nem érted, hogy hogyan is mennek a dolgok...

Nem babona - Undorítóan perverzen beszélek
Nem, nem vallás - Komolyan testen kívülről beszélek
Nem, nem sci-fi - Szörnyen furcsán beszélek
Igen, minden ilyesmi, amiben nem hiszel,
Hát, ez a dolog valódi

Megváltoztattam az életemet,
Megváltoztattam a stílusomat,
Új irányba indultam,
Új okot kerestem,
Kiestem az arcomból egy nap,
És visszakaptam, mint egy jelet Istentől,
És most már jól érzem magam,
Már felfelé tartok,
És már jól csinálom

Igen, sajnálom, ha félreértésben vagy,
De az állapodod egy kicsit túljátszott,
Én csak azért voltam bent, hogy jól csináljam,
Én csak azért voltam bent, hogy jó legyen,
Kitértem az utamból, hogy rosszat tegyek,
És te még nem is tudod, hogy mennyire messze jártam,
De most visszatértem! Új vagyok!
És ez egy gyönyörű dolog,
De még mindig nem érted, hogy hogyan is mennek a dolgok...

Nem babona - Undorítóan perverzen beszélek
Nem, nem vallás - Komolyan testen kívülről beszélek
Nem, nem sci-fi - Szörnyen furcsán beszélek
Igen, minden ilyesmi, amit el se tudsz képzelni,
Igen, ezek történnek velem.

Megváltoztattam az életemet,
Megváltoztattam a stílusomat,
j irányba indultam,
Új okot kerestem,
Kiestem az arcomból egy nap,
És visszakaptam, mint egy jelet Istentől...

A bejegyzés trackback címe:

https://cureous.blog.hu/api/trackback/id/tr351895740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása